به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

نکاتی که قبل از جراحی ایمپلنت دندان باید بدانید

پیش از انجام هر کاری به مراجعه کننده توضیح می دهیم که روش انجام ایمپلنت دندان چگونه است.
قبل از انجام عمل نیاز به معاینه لثه ها و اطمینان یافتن از سلامتی کامل آنها وجود دارد، همچنین هر گونه عفونت یا پوسیدگی در لثه و دندانهای مجاور محل قرار گیری ایمپلنت دندان نیز باید به طور کامل درمان شود درمان پوسیدگی و بیماری لثه پیش از انجام کامپوزیت دندان و لمینت دندان نیز ضروری است و کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی از روشهای دندانپزشکی زیبایی هستند که برای پوشاندن نقص های زیبایی دندان استفاده می شوند.
بعد از اطمینان از سلامت کامل بافتهای دهانی ناحیه جراحی و اطراف آن نیاز به تهیه یک اسکن رادیوگرافی مخصوص ایمپلنت (اصطلاحا CBCT یا DVT نامیده میشود) از محل میباشد که توسط مراکز رادیولوژی تخصصی فک و صورت قابل تهیه است.

این اسکن معمولا به همراه یک ریپورت و CD تهیه میشود که به کمک آنها ارتفاع و ضخامت استخوان و نیز سایر موارد مهم مانند محل عبور اعصاب مهم، سینوس ها وبررسی می‌شود و بهترین سایز و محل قرار گیری ایمپلنت دندان را مشخص میکند.
آخرین مسئله ای که قبل از جراحی ایمپلنت دندان باید مورد توجه قرار گیرد اینست که در شرایط پزشکی خاص حتما به دندانپزشک، اطلاع داده شود. سن مناسب ایمپلنت دندان نیز باید رعایت شود و در سنین پایین انجام نشود.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان جایگزین ریشه های دندان می شود. ایمپلنت ها یک پایه قوی برای دندان دائمی (ثابت) یا قابل جابجایی ایجاد می کنند که با دندان های طبیعی شما سازگاری دارند

بیشتر بخوانید: طول عمر کامپوزیت دندان، قیمت لمینت دندان، مراقبت و نگهداری از لمینت دندان

ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم خالص است که با بدن انسان سازگاری دارد. شکل آن به صورت میله باریکی است که درون استخوان فک قرار داده می شود. گفته می شود که امروزه ایمپلنت دندان بهترین جایگزین برای دندانهای از دست رفته است. نکته قابل توجه در مورد آن این است که اگر پس از قرار گرفتن در فک به طور صحیح از آن نگهداری شود، ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت.  هزینه ایمپلنت دندان می تواند گران باشد.
علیرغم پیشرفت در زمینه مراقبت از دندان، عمدتا دندان‌ درد به علت پوسیدگی دندان، بیماری پریودنتال یا آسیب است. برای سال ها، تنها گزینه های درمان در دسترس افرادی که دندان هایشان را از دست داده بودند، استفاده از پل ها و پروتزهای دندان بود. اما امروزه، ایمپلنت دندان در دسترس هستند .

 


https://www.sharecare.com/health/dental-veneers/what-are-laminate-veneers

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 104
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398 زمان : 13:37 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 76
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 96
بازدید سال : 14,668
بازدید کلی : 39,850

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir