به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

همه چیز درباره لمینت سرامیکی

معایب لمینت دندان

ساخت لمینت دندان بسیار وقت گیر است و نصب لمینت را حداقل به مدت یک هفته به تأخیر می اندازد. اگر لمینت ها به درستی بچسبند و عوامل تخریب دندان محدود یا از بین برود ، بیمار می تواند از لمینت به عنوان دندان طبیعی استفاده کند. علیرغم پایداری بالا ، لمینت ها ممکن است شکننده باشند. کامپوزیت دندان نیز مشابه لمینت دندان است. طول عمر کامپوزیت دندان کمتر از لمینت دندان است

لمینت دندان نباید مانند دندانهای طبیعی تحت فشار باشد. به عنوان مثال ، شما باید از گاز گرفتن ناخن ، خوردن یخ یا باز کردن عصا های نوشیدن با لمینیت خودداری کنید.

روش انجام لمینت دندان

مراحل ساخت لمینت دندان شامل مراحل مختلفی است:

مرحله اول: در یک جلسه مراحل آماده سازی مورد نیاز روی دندان ها با دقت بالا انجام می شود که با دقت میلی متر اندازه گیری می شود.

مرحله دوم: در همان جلسه ، دندانپزشک شما مدلی از هر دو دندان فک شما را تهیه می کند (حتی برای انجام لمینت دندان فقط برای یک دندان فک).

حدود یک هفته بعد بقیه مراحل به جلسه دیگر موکول می شوند.

در همین حال ، این مدل ها به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می شوند ، لمینت ها به صورت پوسته ظریف چینی ساخته می شوند و در کوره یا خراشیده شده در بلوک چینی قرار می گیرند تا زیباترین ، براق و شفاف ترین و مشابه آن با مینای دندان باشد. لایه در جلسه دوم ، لمینت ها روی دندان ها قرار می گیرند و با اتصال بسیار قوی به سطح دندان ها با رزین سامان متصل می شوند. قیمت لمینت دندان باتوجه به ماندگاری آن نیز مناسب می باشد.

در صورت نصب صحیح در تمام مراحل ، لمینت ها با دندان ها یکپارچه هستند ، هیچ شکاف و نابرابری وجود ندارد و می توانید از نخ دندان برای تمیز کردن به عنوان دندان های طبیعی استفاده کنید.

بدیهی است ، برای ایجاد صورت طبیعی و محافظت از سلامت لایه ها ، دقت دندانپزشک و همکاری آزمایشگاه دندانپزشکی متخصص ضروری است و همچنین استفاده صحیح از مواد مناسب بسیار مؤثر و شایسته است.

بیشتر بخوانید: هزینه ایمپلنت دندان، سن مناسب ایمپلنت دندان، ایمپلنت فوری، انواع ایمپلنت دندان،

 

نگهداری لمینت دندان

حفظ لمینت سرامیکی  کاملاً ساده است و باید آنها را مانند دندانهای اصلی خود با مسواک زدن و نخ دندان زدن درمان کرد. معمولاً دندانپزشک به شما توصیه می کند که از خمیر دندانهای بدون ساینده فلوراید استفاده کنید. برای بررسی عملکرد لمینت و واکنش دهان به لمینیت ها ، باید یک هفته پس از اقساط به دندانپزشک خود مراجعه کنید. حتی اگر ممکن است با لمینت دندان مشکل نداشته باشید ، اما برای بررسی سلامت دهان و دندان باید پس از یک هفته به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

اگر عادت دارید دندان های خود را آسیاب کرده یا گیر کنید ، دندانپزشک به شما توصیه می کند تا از دندان محافظ دندان برای محافظت از نیش دندان در هنگام خواب استفاده کنید. دندان قروچه برای ایمپلنت دندان نیز مضر است.

همچنین باید به طور مداوم به پزشک مراجعه کنید ، زیرا ورقه ورقه چینی باید توسط خمیر مخصوص ساینده مخصوص جلا داده شود. دندانپزشک شما باید در مدت زمان کوتاهی دندانهای شما را معاینه کند ، بنابراین می تواند هر نشانه کوچکی از ویرانی را پیدا کند.

https://www.aspendental.com/dental-services/cosmetic-dentistry/dental-veneers

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 114
تاریخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 زمان : 16:30 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 33
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 53
بازدید سال : 14,625
بازدید کلی : 39,807

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir