به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

 

یکی از موفق ترین روش های تبدیل دندان های بهم ریخته ​​به لبخند زیبا، انجام روکش لمینتاست هرچقدر قیمت بالایی نسبت به کامپوزیت ونیر دارد اما دوام آن نسبت به کامپوزیت بیشتر است.ساخت لبخند با استفاده از روکش لمینتیکی از درخواستی ترین خدمات در عمل دندانپزشکیاست - و بنابراین ما لیستی از پاسخ های متداول در مورد روکش دندان را جمع آوری کرده ایم.   از ایمپلنت دندان نیز می توان برای اصلاح طرح لبخند استفاده کرد با اینحال این گزینه بیشتر کاربرد درمانی دارد و برای جایگزینی دندان های از دست رفته به کار می رود

روکش های دندانی چیست؟

2 نوع اصلی روکش دندان وجود دارد.

کامپوزیت ونیر

در این تکنیک از مواد پر کننده سفید با استحکام بالا که بطور مستقیم به دندان باند شده استفاده می شود. معمولاً 4 تا 7 سال بسته به نیش ، اقدامات بهداشتی دهان و دندان ، مراقبت ادر خانه و ساییدگی و پارگی دارد  از عوارض کامپوزیت دندان و لمینت می توان به عفونت لثه در صورت عدم رعایت بهداشت دهان و دندان اشاره کرد.

روکش لمینت سرامیکی

روکش لمینتنمای نازک از پرسلناست که در آزمایشگاه دندان ساخته شده و به عنوان یک روکش کامل به دندان سیمان می شود. درکلینیک دندانپزشکی لبخند موقتی یا "لبخند آزمایشی" را برای شما ایجاد می کنند تا زمانی که روکش ها ساخته شوند. این به شما و دندانپزشک این امکان را می دهد تا لبخند را ارزیابی کرده و هرگونه تغییر دلخواه در شکل ، رنگ را به طور کامل تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: انواع ایمپلنت دندان، سن مناسب ایمپلنت دندان، روش انجام ایمپلنت دندان

انجام لمینت دندان چقدر زمان میبرد؟

معمولاً فقط چند بازدید کوتاه. روش انجام لمینت دندان به این صورت است که در مرحله اول ، یک ارزیابی اولیه و مشاوره ، سپس یک برنامه ریزی مدل و قرار ملاقات برای تهیه سلامت لثه. سرانجام 2 بازدید برای آماده سازی دندان ها ، ایجاد یک "لبخند آزمایشی" و یک روکش دوم که در قرار ملاقات مناسب است.

بعضی اوقات برای تجدید نظر در هرگونه اصلاح و تنظیم رنگ ، یک قرار ملاقات سوم لازم است. ایجاد مجموعه کامل ونیرهای دندانپزشکی شما یک فرآیند است ، دقیقاً مانند پوشیدن لباس مناسب یا لباس درست شده برای شما. ممکن است یک سری تنظیمات یا اتصالات مورد نیاز باشد اینکه لمینت بهتر است یا کامپوزیت؟ بستگی دارد اول به شرایط دندان های شما و سپس به تصمیم دندانپزشک زیبایی..

طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است

روکش کامپوزیت4 تا 7 سال طول عمر بالایی دارند و به سایش و نیش بستگی دارند و غیره. آنها می توانند دوام بیشتری داشته باشند اما شروع به از دست دادن درخشش خود می کنند ، همانطور که از همان نوع ساخته شده است مواد

قیمت لمینت دندان

بسته به نوع لمینت دندان و تعداد لمینت مورد نیاز برای دندان های شما ، منطقه جغرافیایی و ... قیمت لمینت دندان برای یک فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. بطور کلی قیمت هر واحد لمینت دندان در تهران بین یک میلیون تا دو میلیون تومان است. همچنین قیمت کامپوزیت دندان تقریبا نیمی از قیمت لمینت دندان می باشد. در مقابل طول عمر کامپوزیت دندان کمتر از لمینت می باشد و بطور کلی نسبت به تغییر رنگ حساستر است.


طول عمر لمینت دندان چقدر است؟

روکش لمینتمعمولاً بسیار طولانی تر است و تحقیقات بین المللی نشان دهنده طول عمر معمولی 10 سال یا بیشتر است. روکش لمینتمعمولاً بسیار مناسب است و مانند قوطی باند کامپوزیتلک نمی خورد. طول عمر روکش لمینت به 3 عامل اصلی مربوط می شود:

·         تجربه و مهارت دندانپزشک زیبایی.

·         کیفیت سیستم لمینت مورد استفاده.

·         مهمترین عامل مراقبت در منزل و معاینات منظم و دندانپزشکی است که اجازه می دهد تا قبل از به خطر افتادن سلامتی / ماندگاری ونیرهای زیبا و جدید دندانپزشکی ، به موارد کوچک پرداخته شود.

مراقبت از لمینت دندان

تمام پر کردن ها (که به طور معمول شامل روکش های کامپوزیت هستند) به مدت 2 ماه ضمانت می شوند. روکش و تاج لمینت 5 سال ضمانت می شود. ضمانت نامه ها مطابق شرایط و ضوابط خاص هستند ، با این حال ، مورد اصلی معمولی نگهداری منظم از دندان است و آسیب دیدگی به دندان یا غفلت دندان را پوشش نمی دهد مراقبت و نگهداری از لمینت همانند روشهای مراقبت از کامپوزیت دندان می باشد

 

بیایید ابتدا در مورد نوع ونیرهای دندانی که می خواهید تصمیم بگیریم. دو نوع اصلی روکش ، روکش لمینت و روکش کامپوزیت وجود دارد. هزینه ها به صورت مبلغ "به ازای هر واحد" نقل می شود. دندانپزشکان معمولاً قیمت روکش لمینت سرامیکی را بر اساس هر واحد (هر دندان) اعلام می کنند.هزینه ونیرهای شما بستگی به عواملی مانند نوع روکش شما را انتخاب می کند .

عوامل زیادی وجود دارد که می توانند هزینه روکش را تعیین کنند ، از جمله ، اما به آنها محدود نمی شود:

·         مهارت ها و تجهیزات مورد نیاز برای اعمال روکش روی دندان های خود را

·         اندازه روکش های مورد نیاز شما

·         موقعیت مکانی شما (گاهی اوقات قیمت ها بر اساس دفتر و دولت متفاوت است)

این بدان معناست که اگر قرار بود آنها را بر روی شش دندان فوقانی جلوی خود قرار دهید ، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه های شما دقیقاً شش برابر هزینه اصلی واحد برای دندانپزشک شما باشد. متوسط قیمت لمینت دندان​​حدود 650.000 تا 1.500.000 است برای هر دندان هزینه دارد.

ونیرهای کامپوزیت که معمولاً به طور متوسط ​​از 300.000 تا 1.000.000 در هر دندان به طور متوسط ​​کم هزینه می شوند. توجه کردید ، ونیرهای لمینت گرانتر هستند ، اما دلیل وجود دارد. آنها طبیعی تر به نظر می رسند و بسیار طولانی تر از همتایهای خود یعنی کامپوزیت دندانخود هستند.به طور متوسط ​​مجموعه ای از روکش های لمینت سرامیکیدر حدود 10-15 سال به طول می انجامد. بعضی از لمینت ها تا 20 یا 25 سال دوام می آورند.

بزرگترین فایده ، بهبود ظاهر دندان های شما است ، به شما لبخند روشن تر و یکدست تری می بخشد. روکش های دنداناغلب برای درمان موارد زیبایی زیر استفاده می شوند:

·         دندانهای شکسته یا خرد شده

·         تغییر رنگ شدید یا رنگ ناهموار که با سفید شدن قابل رفع نیست

·         شکاف در دندان

بسته به نوع روکش انتخابی شما می تواند بیش از یک دهه دوام داشته باشد و آنها را به یک سرمایه گذاری نیمه تمام تبدیل کند که می تواند شما را در لبخند خود اطمینان بیشتری کسب کند.

 لمینت سرامیکی معمولاً طبیعی تر به نظر می رسند ، چرا؟

 لمینت دندانمی تواند ساخته شود تا نور را به همان روشی که مینای دندانطبیعی شما انجام می دهد ، منعکس کند. آنها همچنین می توانند با لبه های کمی شفاف درست مانند دندان های طبیعیما طراحی و ساخته شوند.

ساخت روکش لمینت سرامیکی ، ساخت و قرار دادن آن طول می کشد بیش از روکش های ساخته شده از کامپوزیت. دندانپزشک شما با آماده کردن دندان / دندان برای معالجه و سپس برداشت از دندانهای شما شروع می کند ، و آنها را به آزمایشگاه دندانپزشکیمنتقل می کند. هنگامی که آنها به طور تخصصی ساخته شده اند ، به پزشک مراجعه می کنند تا او را به طور دائمی روی دندان های خود بچسبانید. برای اینکه روکش های دندانشما موفق باشند ، باید به درستی و ایمن به دندان های شما بچسبند.

 اگر دندانهای شما دچار پوسیدگی، مشکلات تراز شدید یا تراشه و ترک های زیادی شده اند ، دندانپزشک شما قبل از شروع و قرار دادن روکش ها به آن مشکلات رسیدگی کند تا از بهترین نتایج ممکن برخوردار شوید. همانطور که احتمالاً حدس می زنید ، هرچه مدت زمان طولانی تر آماده شدن دندان های خود برای روکش ها و انجام مراحل کمکی بیشتر باشد ، تحول نهایی بیشتر هزینه خواهد داشت. گفته می شود ، قبل از شروع هر روش ، دندانپزشک شما و تیم دستیار باید برنامه شخصی شما و هزینه ها و درمورد روند کار را بررسی و بحث کنند.

 هنگامی که دندان ها و لثه های زیرین شما از نوع خوبی برخوردار هستند ، میانگین زمان بندی روکش لمینت سرامیکیاز ابتدا تا انتها به طور کلی بین 2-3 هفته است. از طرف دیگر روکش های رزین کامپوزیتدر یک بازدید یک دفتر انجام می شود.

 روکش های کامپوزیتمی توانند تغییر خوبی در لبخند فرد ایجاد کنند و مطمئناً بسیار کم هزینه تر از لمینت سرامیکیهستند. با این حال ، آنها برخی از محدودیت ها را دارند. روکشهای رزین به اندازه روکشهای لمینتدوام ندارند و به دلیل تخلخل آنها مستعد لک هستند. آنها همچنین به اندازه لمینت دندانعمر نمیکنند و طول عمر آن ها بین ​​2-7 سال میباشد.

آیا بیمه من هزینه لمینت دندان را پوشش می دهد؟

 به طور کلی جواب مثبت نیست ، زیرا آنها روشهای زیبایی به حساب می آیند ، اما مطب دندانپزشکی را که با آن کار می کنید ، بررسی کنید و ببینید که آیا ممکن است هیچ کدام از دندان ها تحت رهنمودهای بیمه خاص شما ، تحت درمان قرار گیرند. همچنین با بخش منابع انسانی خود بررسی کنید و ببینید واجد شرایط دریافت هزینه انعطاف پذیر هستید یا خیر. اجازه ندهید که هزینه روکش لمینتشما را از ایجاد یک تغییر مثبت باز دارد.

http://www.simplybeautifulsmiles.com.au/blog/how-much-do-dental-veneers-cost-the-facts.php

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 205
تاریخ : سه شنبه 28 آبان 1398 زمان : 10:01 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 85
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 105
بازدید سال : 14,677
بازدید کلی : 39,859

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir