به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

مزایای ایمپلنت

درصد موفقیت بسیار بالا. در بین تمامی راههای جایگزینی دندان از دست رفته، در صد موفقیت ایمپلنت دنداناز همه بالاتر است (در برخی مقالات حتی تا بالای ۹۵ درصد نیز گزارش شده). این درصد موفقیت بالا بیانگر این است که ایمپلنتدر صورت مراقبت صحیح میتواند یک درمان مادام العمر باشد، در حالیکه بهترین روکش ها هم حداکثر هر ۱۳-۱۵ سال یکبار نیاز به تعویض دارند. دندان های مصنوعی نیز هر ۱۵ سال یکبار باید عوض شوند.

عدم آسیب به دندان های مجاور. برای کاشت ایمپلنتمانند روکش های چند واحدی نیازی به تراش دندان های مجاور نیست و دندان های کناری به هیچ وجه آسیب نمی بینند.

زیبایی زیاد. ایمپلنت دندان به اندازهکامپوزیت دندان و لمینت دندان در زیبایی لبخند کوثر است. انواع کامپوزیت دندان و لمینت سرامیکی برای اصلاح طرح لبخند بکار می روند.

قدرت جویدن بالا

حفظ استخوان. تنها درمانی است که علاوه بر جایگزینی دندان، از تحلیل استخوان فک نیز جلوگیری می کند.سن مناسب ایمپلنت دندان پس از توقف رشد استخوان است.

معایب ایمپلنت

.هزینه ایمپلنت دندان زیاد است. شاید بزرگترین عیب ایمپلنت از نظر مردم هزینه ی بالای آن باشد، ولی اگر درصد موفقیت بالای آن را در نظر بگیرید در بسیاری از موارد مقرون به صرفه تر از درمان های دیگر خواهد بود.

طول درمان طولانی. از زمان گذاشتن پیچ تیتانیومی تا مرحله نصب روکش و عملا قابل استفاده شدن ایمپلنت، حدودا ۲تا ۶ ماه زمان نیاز است.

نیاز به جراحی و عوارض احتمالی پس از آن. علاوه بر ترسی که بسیاری از افراد را از قرار دادن ایمپلنت دندانمنصرف می کند، در برخی افراد با بیماریهای خاص جراحی ممنوعیت داشته و بهتر است با درمان دیگری جایگزین شود.

بیشتر بخوانید: قیمت لمینت دندان، طول عمر کامپوزیت دندان، مراقبت و نگهداری از لمینت دندان، انتخاب رنگ کامپوزیت دندان

عوارض پس از جراحی

احتمال نیاز به جراحی های اضافه. در هر فک و استخوانی نمی توان ایمپلنترا کاشت و قبل از آن به جراحی های اضافه تری مانند سینوس لیفت (بالابردن سینوس) ، پیوند استخوان و ... ممکن است نیاز شود.

.روکش ایمپلنت. پریدن لبه سرامیکی روکش (مانند روکش های عادی) و شل شدن یا شکستگی پیچ های اتصال دهنده از مشکلات پس از کار است که به راحتی قابل پیشگیری است.

برای همه نیست. در برخی افراد انوع ایمپلنت دندانممنوعیت دارد .

https://check.in/everything-you-need-to-know-about-dental-implants/

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 111
تاریخ : یکشنبه 25 اسفند 1398 زمان : 14:05 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 77
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 97
بازدید سال : 14,669
بازدید کلی : 39,851

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir