به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

آيا ايمپلنت پوسيده ميشود؟

ایمپلنت دندان پوسیده نمی شود چون از جنس فلز است ولی به این معنا نیست که خراب هم نمی شود، ایمپلنت هم حداقل به اندازه دندان بلکه بیشتر نیاز به رعایت بهداشت و رسیدگی دارد.نخ دندان مخصوص superfloss، مسواک بین دندانی proximo brush، واتر جت همگی علاوه بر مسواک و نخ دندان معمولی در ایمپلنت کاربرد دارند.
ایمپلنت در اثر عدم رعایت بهداشت دچار التهاب لثه، عفونت استخوان و تحلیل استخوان می شود، در نتیجه بسیار مهم است که رعایت بهداشت دقیق انجام شود.اگر بیماری لثه دارید پیش از قراردادن ایمپلنت دندان باید درمان شود. همچنین پیش از انجام روشهایی مانند کامپوزیت دندان و لمینت سرامیکی ، باید بیماری لثه درمان شود. لمینت دندان و کامپوزیت ونیر از روشهای دندانپزشکی زیبایی هستند که امروزه به دلیل پایین بودن قیمت لمینت دندان و کامپوزیت بسیار متداول گشته اند.

آیا ایمپلنت نیز مانند دندان جرم میگیرد و نیاز به جرم گیری دارد؟

بله هر آنچه که داخل دهان قرار گیرد به علت بزاق، مواد غذایی و پلاک موجود در دهان جرم میگیرد. به همین علت انواع ایمپلنت دندان نیز مانند دندان طبیعی نیاز به مراجعات دوره ای جهت چک آپ و جرمگیری دارد .

داروهایی که بعد از انجام ایمپلنت میتوان استفاده کرد.

داروهای آنتی بیوتیک و مسکن تجویز شده را مصرف کنید. دوره ی مصرف آنتی بیوتیک را به پایان برسانید. اگر به دارویی حساسیت دارید به پزشک خود اطلاع دهید. تنها در صورت لزوم از داروهای مسکن استفاده کنید . هزینه ایمپلنت دندان حدود 2 تا 5 میلیون می باشد.

اگر ایمپلنت انجام نشود وجای دندان خالی بماند چه می شود؟ وقتی شما دندانتان را از دست می دهید ، آهسته آهسته استخوان در آن ناحیه تحلیل می رود و کم کم دندانهای مجاور تغییر مکان می دهند و تماسشان غیر عادی می گردد ، سپس دندانهای مقابل رویش بی رویه می کنند و سیستم دندانی شما را دچار اختلال مینمایند . استخوان فک کم کم تیز می شود و نسج نرم روی آن ( لثه ) نازک و آسیب پذیر می شود . زبان رشد بی رویه می کند و در جای خالی قرار می گیرد . سن مناسب ایمپلنت دندان پس از رشد کامل استوان فک است.

 در صورت از دست دادن دندانهای بیشتری عملکرد در بدن ۴ تا ۵ برابر کاهش می یابد و شخص به سمت غذاهای غیر فیبری و نرم گرایش پیدا می کند . وقتی تحلیل استخوان رخ می دهد در این زمان حتی درمان توسط ایمپلنتهای دندانی گاهی غیر ممکن و یا خیلی سخت و زمان بر می شود .

https://www.eonclinics.com/what-are-dental-implant

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 56
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 زمان : 13:00 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 25
بازدید سال : 14,597
بازدید کلی : 39,779

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir