به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

تجربه در مورد قرار دادن ایمپلنت های دندانی. در بین آنها ، هزاران  ایمپلنت دندان در طی این سال ها قرار گرفته است ، با موفقیت بسیار عالی. از طریق تشخیص پیشرفته و پیش برنامه ریزی دقیق از عمل جراحی کاشت ، پزشکان ما کمک می کنند تا از مشکلات احتمالی ایمپلنت جلوگیری شود.

پزشکان نیز در صورت بروز این مهارت ، مهارت لازم را برای ارائه درمان برای عوارض ناشی از کاشت دندان دارند ، حتی اگر ایمپلنت توسط یک متخصص دندانپزشکی دیگر قرار داده شود. هزینه ایمپلنت دندان نسبت به سایر روشهای دندانپزشکی گران است با اینحال ارزش این سرمایه گذاری را دارد.

کاشت دندان آلوده

پس از قرار دادن ایمپلنت دندان قرمزی و تورم اطراف ایمپلنت دندان ممکن است نشانه ایمپلنت دندان آلوده باشد.

کاشت پری ایمپلنتیت مشابه پریودنتیت است زیرا یک عفونت باکتریایی است که به ریزش استخوان کمک می کند. تفاوت در این است که پریودنتیت بر روی دندانهای طبیعی ، لثه ها و استخوان ها تأثیر می گذارد ، در حالی که پری ایمپلنت در محل کاشت دندان تأثیر می گذارد.

ایمپلنتیت پریس همیشه بر یک بیماری بسیار ملایم ، موکوزیت پری ایمپلنت پیش می رود ، شرایطی که هم شایع است و هم قابل درمان است. علائم هشدار دهنده اولیه هنگام لثه قرمز ، لثه های متورم و خونریزی است. در صورت عدم شناسایی و درمان نشده ، می تواند به ایمپلنت ایمپلنت تبدیل شود.

فرکانس پری ایمپلنتیت بسیار کاهش می یابد و این یک مرکز تمرکز در مطب است.

  •     تمام بیماران ایمپلنت ما قبل از قرار دادن ایمپلنت دندان ، معاینه پریودنتال را انجام می دهند تا وجود بیماری پریودنتال را رد کند
  •     ما توصیه می کنیم که در هر زمان ممکن از ایمپلنت های نگهدارنده پیچ استفاده شود ، برخلاف سیم باقی مانده. این کمک می کند تا از عفونت ناشی از سیمان فروپاشی جلوگیری شود.
  •     توصیه می کنیم از مارک های ایمپلنت پشتیبانی شده توسط مهندسی اثبات شده استفاده کنید - مناسب تر ، احتمال نشت کمتر و عفونت کمتر
  •     ما از قطعات کاشت "عمومی" استفاده نمی کنیم
  •     بیمارانی که دارای کاشت ایمپلنت هستند باید امتحانات دوره ای داشته باشند تا از رد ایمپلنت استفاده کنند


مشاوره برای تعیین علت پری ایمپلنتیت

اولین قدم برای درمان عارضه پس از کاشت ، تعیین علت اصلی و شدت آن است. کاشت پری معمولاً توسط یک سری عناصر پیچیده ایجاد می شود که ممکن است موارد زیر را شامل شود.

  •     عدم نگهداری منظم حرفه ای ایمپلنت دندان
  •     بهداشت نامناسب توسط بیمار
  •     سیگار کشیدن و / یا نوشیدن شدید توسط بیمار
  •     سیمان مورد استفاده برای تأمین ترمیم (تاج ، پل ، دندان مصنوعی) که زیر لثه می خورد
  •     بیماری پریودنتال تشخیص داده نشده قبل و در طول عمل کاشت وجود داشت
  •     قرار دادن نامناسب پست یا ترمیم کاشت ایمپلنت
  • سن مناسب ایمپلنت دندان
  •     پوسیدگی دندان در نزدیکی ایمپلنت که درمان نشده است. پوسیدگی دندان برای درمان های دیگر دندانپزشکی مانند کامپوزیت دندان و لمینت دندان نیز مشکل آفرین است. کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی از روشهای دندانپزشکی زیبایی می باشد.


همه این جنبه ها باید برای تشخیص دقیق و برای اطمینان از بهترین روند عمل مورد بررسی قرار گیرند.

بررسی علائم پری ایمپلنتیت

پزشک شما برای بررسی تغییرات رنگ لثه ، نازک شدن بافتهای لثه و علائم عفونت ، معاینه کامل دهانی انجام می دهد. او برای بررسی عمق آنها ، جیب های بین لثه و لانه گزینی را به آرامی بررسی می کند و اشعه ایکس را به دست می آورد که نشان می دهد هر گونه از بین رفتن استخوان در اطراف کاشت وجود دارد یا خیر.
نحوه درمان پری ایمپلنت

اولین توجه ما ارزیابی شدت شرایط است. ما باید تشخیص دهیم که آیا ایمپلنت بدون ایجاد عوارض اضافی قابل ذخیره است یا اینکه ایمپلنت باید برداشته شود و باید کل منطقه درمان شود.
پریسکوپ
پریسکوپ درمان غیر جراحی برای بیماری پریودنتال

پزشکان ما از پریسکوپ با تکنولوژی بالا استفاده می کنند تا دقیقاً چه عاملی را ایجاد می کنند.

پزشکان ما غالباً از پریوسکوپ استفاده می کنند تا دید روشنی در مورد آنچه که باعث ایجاد ایمپلنت می شود استفاده کنند. دوربین میکروسکوپی پزشکان ما را قادر می سازد تا منبع هرگونه تحریک را مشاهده کرده و آن را برطرف کنند.
تمیز کردن و پیوند استخوان

هنگامی که عفونت شدیدتری وجود داشته باشد ، پزشکان ما ممکن است تاج (یا ترمیم دیگر) را از کاشت دندان خارج کنند ، یک تکه لثه را باز کنند ، سپس به آرامی و کاملاً تمیز و ضد عفونی محل را انجام دهند.

در صورت از بین رفتن استخوان ، پزشکان ما از مواد پیوند استخوان مخلوط شده با پروتئین برای تحریک بازسازی استخوان استفاده می کنند. یک سد کلاژن برای جلوگیری از تجمع بافت لثه بر روی استخوان در طی روند بهبودی دو تا سه ماه استفاده می شود.

برداشتن و تعویض انواع ایمپلنت دندان

این سوال که آیا نیاز به برداشتن ایمپلنت وجود دارد ممکن است مشکل باشد. شما و پزشک در مورد گزینه های موجود بحث کرده و در مورد یک دوره درمانی تصمیم گیری خواهید کرد.

مواردی وجود دارد که برداشتن کاشت ایمپلنت ممکن است باعث ایجاد مشکلات بیشتر از آن شود که فقط داخل آن قرار نگیرید و مواردی که وجود دارد را معالجه کنید ، بخصوص اینکه در صورت عدم موفقیت عمل کاشت در موعد بعدی قابل برداشت است.

با این حال ، هنگامی که ایمپلنت هایی که به طور نادرست قرار داده شده اند ، سلامت سایر دندان ها را به خطر می اندازند ، ممکن است نیاز به خارج و تعویض آنها باشد. وقتی کاشت برداشته شود ، استخوان اغلب با آن گرفته می شود و پیوند استخوان لازم است. پس از بازسازی استخوان و بهبودی این ناحیه ، پزشکان ما می توانند پست کاشت جدید شما را قرار دهند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 72
تاریخ : دوشنبه 02 دی 1398 زمان : 15:30 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 29
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 49
بازدید سال : 14,621
بازدید کلی : 39,803

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir