به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

مزایای روکش دندان

روکش یک پایان بسیار طبیعی را ارائه می دهند. اگر نگران تراشیدن یا تغییر رنگ دندان ها هستید ، ونیرها می توانند یک راه حل آرایشی طولانی مدت ارائه دهند.

از رنگ روکش لمینت سرامیکی می توان برای مطابقت با دندانهای موجود یا سفیدتر شدن آنها استفاده کرد. لمینت سرامیکی همچنین از ویژگی های منعکس کننده نور دندانهای طبیعی تقلید می کند و به شما کمک می کند لبخند روشن تر و طبیعی تری داشته باشید.

روکش لمینت دندان همچنین از لکه های کامپوزیت ونیر مقاوم تر و با دوام تر هستند و اگر به درستی مورد بررسی قرار گیرند می توانند سالها دوام بیاورند. قیمت لمینت دندان بیشتر از قیمت کامپوزیت دندان است.

ونیرها برای تغییر شکل یا رنگ دندان نسبت به تاجها روش ملایم تری ارائه می دهند ، زیرا برای مقابله با روکش فقط مقدار کمی مینا باید برداشته شود. با این حال آنها قدرت و نتایج بسیار طبیعی به نظر می رسند.

روکش دندان یک راه حل آرایشی طولانی مدت برای دندان های ناقص است. آنها می توانند با رنگ دندانهای موجود شما مطابقت داشته و بسیار طبیعی به نظر برسند.

بیشتر بخوانید: هزینه ایمپلنت دندان،سن مناسب ایمپلنت دندان، روش انجام ایمپلنت دندان، بیماری پریودنتال

گزینه های جایگزین برای لمینت عبارتند از:

·         پیوند کامپوزیت - پیوند یک روش سریع و غیر تهاجمی است که معمولاً می تواند در یک قرار ملاقات واحد انجام شود. یک رزین کامپوزیت دندان به دندان متصل می شود تا شکل و رنگ طبیعی آن بازگردد. طول عمر کامپوزیت دندان بین 7 تا 10 سال می باشد.

·         تاج - تاج یک کلاه به شکل دندان است که بر روی کل قسمت قابل مشاهده دندان شما قرار دارد. تاج درست مانند هر دندان دیگر شما احساس و عملکرد خواهد کرد. و اگر تصمیم دارید لمینت درست کنید. تاج ، واقعاً قابل تشخیص از دندانهای دیگر شما نخواهد بود.

·         ارتودنسی - از براکت های ثابت یا جداشده می توان برای صاف کردن دندانهای نادرست و بستن شکافها استفاده کرد. پیشرفت در ارتودنسی بدان معنی است که بندها اکنون می توانند تقریباً نامرئی باشند.

در مواردی که  دندان بطور کامل از بین رفته باشد از ایمپلنت دندان استفاده می شود.

مهم است که همه گزینه های موجود را در نظر بگیرید. دندانپزشک زیبایی شما قادر خواهد بود فرآیندهای مختلف را توضیح دهد و به شما توصیه کند که کدام روش درمانی به بهترین وجه برای نیازهای شما مناسب است.

لمینت سرامیکی یک سرمایه گذاری است. روش انجام لمینت دندان به گونه ای است که غیر قابل برگشت است که باعث تغییر دندان طبیعی شما می شود ، بنابراین باید مطمئن باشید که آنها گزینه مناسبی برای شما هستند. مراقبت و نگهداری از لمینت دندان همانند مراقبت از کامپوزیت دندان است.

https://buckheaddentistry.com/2018/07/23/much-cosmetic-veneers-cost/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 64
تاریخ : شنبه 30 آذر 1398 زمان : 12:31 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 84
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 104
بازدید سال : 14,676
بازدید کلی : 39,858

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir