به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

 

در اصل ، این به نیازهای خاص دندانپزشکی شما و سایر عوامل مانند زمان و هزینه کاهش می یابد. ما در زیر مزایای هر دو روکش دندان را برای کمک به تصمیم گیری ذکر کرده ایم.

"کامپوزیت دندان یک متریال در دندانپزشکی است که برای از بین بردن زردی دندان، بدفرمی و ترمیم دندانهای شکسته، پوسیده و ترک خورده استفاده می‌شود و در داشتن لبخندی زیبا و خیره کننده برای شما نقش مهمی دارد. کامپوزیت دندان در مواقعی که فرد از دندان خود به خوبی مراقبت نکند  نقص های دندان را با استفاده از کامپوزیت ترمیم می‌کنند. مورد دیگری که از کامپوزیت استفاده می‌شود برای پرکردن دندان و جایگزینی برای آمالگام است. همچنین از کامپوزیت ونیر برای سفیدکردن، زیباسازی و بلند کردن دندان استفاده می‌شود."

مزایای کامپوزیت ونیر

         در یک روز انجام میشود - ونیرهای کامپوزیتی مستقیم بر روی دندانهای شما اعمال می شوند در حالی که منتظر خلاف روکشهای لمینتهستید که معمولاً در یک آزمایشگاه خارج از سایت ساخته می شوند. رزین رنگی دندان به صورت لایه ای و شکل استفاده می شود. سپس با یک نور خاص سخت شده است. همچنین کامپوزیت دندان در سنین پایین کم عوارض ترین درمان زیبایی می باشد.

         هزینه - به طور متوسط ​​، روکش های لمینتچهار برابر بیشتر از روکش های کامپوزیت

بنابراین اگر قیمت یک عامل تعیین کننده است ، پس از آن روکشهای کامپوزیتدر جلو هستند. بطور کل هزینه ی روکش ها بسیار کمتر از هزینه ایمپلنت دندان می باشد.

         روش جابجایی - از آنجا که ونیرهای کامپوزیتی به حداقل آماده سازی دندان نیاز دارند ،

اگر مواد کامپوزیتنیاز به حذف و یا جایگزینی داشته باشند ، فرآیند سریعتر و قابل برگشت است. از طرف دیگر روکشهای لمینتقابل برگشت نیستند زیرا این عمل نیاز به شکل دادن به دندان طبیعی برای قرار دادن روکش دارد. طول عمر کامپوزیت دندان بین 5 تا ده سال می باشد.

مزایای لمینت سرامیکی

"شما باید بدانید که کامپوزیت و لمینت دندان واقعاً برای کمک به درمان دندان هایتان اقدامات زیادی انجام نمی دهند. آنها زیبایی را به شما می دهند ، و می توانند یک راه عالی برای پوشاندن دندان های ناخوشایند به نظر برسند ، اما آنها هیچ بیماری را درمان نمی کنند و دندان های شما را سالم تر نمی کنند. با لمینت دندان شما فقط روکش می کنید فقط برای اینکه لبخند زیباتری داشته باشید ، نه به این دلیل که می خواهید با برخی از مشکلات دندانپزشکی کنار بیایید"

 

• قوی تر - ونیرهای لمینت به مراتب قوی تر بوده و در مقایسه با متوسط ​​5 تا 7 سال برای کامپوزیتها 10-15 سال ماندگار می شوند. مراقبت و نگهداری از لمینت دندان می تواند ماندگاری آنها را افزایش دهد.

• طبیعی تر - لمینتظاهری شفاف شبیه مینای دندان دارد که عموماً طبیعی تر از رزین کامپوزیتبه نظر می رسد.

• انعطاف پذیر تر - روکش لمینتیک راه حل مناسب تر برای دندانهای ناهموار ، دندانهای رنگ آمیزی شده ، مینای فرسوده و نقایص عمومی ارائه می دهد در حالی که روکشهای کامپوزیت ونیر برای نگرانی شدیدتر مناسب نیستند.

"در صورتی که شما نیاز به انجام لمینت دندان داشته باشید باید قبل از انجام کار، اطلاعاتی راجع به نحوه انجام کار، ماندگاری لمینت، قیمت لمینت دندان و تاثیری که لمینت روی چهره‌ی شما خواهد گذاشت، کسب کنید. در این مطلب ما سعی کردیم به صورت کاملا شفاف درباره اینکه هر فردی به چند واحد لمینت نیاز دارد و هر واحد لمینت چه قیمتی دارد، صحبت کنیم. برای اینکه بدانید چه تعداد از دندان‌های شما نیاز به لمینت دارد کافیست در مقابل آینه بایستید و لبخند بزنید. هر تعداد از دندان‌های شما که هنگام لبخند زدن مشخص باشد نیاز به لمینت دارد.برای محاسبه هزینه‌ی لمینت دندان نیز باید قیمت هر واحد لمینت را بدانید و با توجه به تعداد دندان‌هایی که باید لامینیت شوند، هزینه کلی را بدست آورید."

بیشتر بخوانید: بیماری پریودنتال، انواع ایمپلنت دندان، سن مناسب ایمپلنت دندان، آیا لمینت دندان دائمی است

کدام برای من مناسب است؟

تنها راه برای تعیین اینکه آیا روکشهای کامپوزیت یا لمینت برای شما مناسب است ، تصمیم می گیرید چه عواملی برای شما مهمتر است: اولویت زیبایی شناسی ، دوام ، هزینه و زمان درگیر آن. اگر به دنبال کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه حل هستید ، بهترین شرط بندی کامپوزیتاست. اگر داشتن ظاهری طبیعی و بادوام و خوشایند از نظر زیبایی برای شما مهمتر است ، روکش چینی بهترین گزینه برای شماست.

 

https://www.scottstdental.com.au/dental-veneers-in-liverpool/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 101
تاریخ : دوشنبه 04 آذر 1398 زمان : 10:06 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 23
بازدید سال : 14,595
بازدید کلی : 39,777

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir