به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

آیا به فکر قرار دادن کاشت دندان هستید؟ برای جایگزینی یک دندان منفرد یا چند دندان ، ایمپلنت هاراه حل مناسبی برای بازیابی احساس دندان های طبیعی هستند. همچنین ، از آنجا که این روشی است که نیاز به یک سرمایه گذاری قابل توجه ، هم از نظر وقت و هم برای پول دارد ، طبیعی است که قبل از تصمیم خود ، به انجام کار با دقت فکر کنید.

کاشت دندان یک سرمایه گذاری در سلامتی و همچنین ظاهر شماست. یک مجموعه کامل از دندان باعث می شود دوباره غذا خوردن لذت بخش شود و خوردن یک رژیم سالم و متعادل راحت تر شود. یک مجموعه کامل از دندان ها همچنین خطوط صورت را حفظ می کنند و باعث می شوند که قبل از موعد پیرتر دیده نشوید. ایمپلنت ارزان و ایمپلنت اقساطی می تواند نگرانی های بیماران را در مورد پرداخت قیمت ایمپلنت دندان کاهش دهد.

به منظور کمک به شما در تفکر خود ، ما در اینجا پاسخ هایی را به سؤالاتی که اغلب به متخصصان بهداشت دهان و دندان درباره ایمپلنت های دندانی داده می شود ، در اینجا ارائه می دهیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه را در اختیار دارید.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان نوعی میله ساخته شده از تیتانیوم یا سرامیک است که در استخوان فک وارد می شود. این نقش یک ریشه مصنوعی را ایفا می کند ، که بر روی آن یک ستون ثابت خواهد شد که به نوبه خود ، تاج ، پروتز یا یک پل را دریافت می کند.

کاشت دندان هنگام صحبت یا لبخند کاملاً نامرئی است. فقط پروتز ، متشکل از دندان (های) جایگزین قابل مشاهده است. حالت دوم از برداشت دقیق دندان و فک شما ساخته شده است.

انواع مختلف پروتز روی ایمپلنت ها وجود دارد: برخی اجازه می دهند تمام دندان های قوس دندان را تعویض کنید ، در حالی که برخی دیگر اجازه تعویض یک یا برخی از دندان های از دست رفته (به عنوان مثال تاج روی کاشت واحد و پل روی کاشت) را می دهند. ایمپلنت دندان از سه قسمت پایه ی ایمپلنت، تاج و اباتمنت تشکیل می شود. برای قرار دادن اباتمنت: متخصص ایمپلنت، لثه شما را مجدداً در معرض کاشت دندان قرار می دهد، اباتمنت به پایه ایمپلنت دندان متصل است ،در این مرحله بافت لثه بسته شده است ، اما هنوز تمام نشده است

چه کسی می تواند کاشت دندان را دریافت کند؟

بطور کلی سن مناسب ایمپلنت دندان وجود ندارد.هر شخصی که رشد فک ها به پایان رسیده باشد (یعنی در حدود سن 17-18 سال) و شرایط دهان و دندان او اجازه می دهد می تواند ایمپلنت دندان را دریافت کند. با این وجود موارد منع مصرف خاصی در مورد قرار دادن ایمپلنت های دندانی از جمله آلرژی های خاص و همچنین شرایط مختلف سیستمیک (بیماری های افسردگی ایمنی ، پوکی استخوان ، سرطان و غیره) وجود دارد که در این رابطه ، اولین مشاوره با دندانپزشک شما ضروری است. به منظور بررسی اینکه آیا ایمپلنت دندان راه حل مناسبی برای شماست یا خیر. از بین درمان های دندانپزشکی کامپوزیت دندان در سنین پایین متداول تر است. کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی از روشهای دندانپزشکی زیبایی می باشد با اینحال کامپوزیت دندان و لمینت دندان نمی تواند کاربرد و عملکرد ایمپلنت دندان را داشته باشد.

روند کار چگونه است؟

روش انجام ایمپلنت دندان به این شکل است که مشاوره اول با یک متخصص بهداشت دهان و دندان برای بررسی اینکه آیا شما کاندیدای خوبی برای ایمپلنت دندان هستید ، ضروری است. این ارزیابی اولیه معمولاً شامل پرسشنامه سلامتی ، معاینه دقیق وضعیت دهان و همچنین گرفتن عکس از اشعه X و عکس از دندان ، فک و سر شماست. این مراحل مقدماتی ، از جمله موارد دیگر ، برای تعیین اینکه آیا قرار دادن ایمپلنت دندان نیاز است ، در مورد شما ، به پیوند لثه یا استخوان احتیاج دارد. در صورت پیوند استخوان هزینه ایمپلنت دندان کمی افزایش می یابد.

ایمپلنت ها بیشتر اوقات تحت بیهوشی موضعی قرار می گیرند ، اگرچه می توان آن را تحت بیهوشی عمومی در بیمارستان انجام داد. در هر دو حالت ، این روش معمولاً یکسان است: یک برش کوچک در لثه ساخته می شود ، سپس یک باز در استخوان آلوئولار ، استخوان پشتی دندان ساخته می شود. سپس کاشت داخل استخوان پیچ می شود. سپس سه تا شش ماه برای تکمیل روند بهبودی لازم است.

هنگامی که فرد مسئول عمل جراحی ایمپلنتمی داند که ایمپلنت به خوبی در استخوان ادغام شده است ، ستونی روی آن ثابت می شود. در این ستون قرار دارد که پروتز درنهایت نصب شود.

بیشتر بخوانید: قیمت لمینت دندان، روکش دندان چیست؟

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان مزایای بسیاری دارد. اول از همه ، به لطف پایداری ایمپلنت ها و کیفیت بالای پروتزها ، احساس دندان طبیعی را پیدا خواهید کرد. برای مثال ایمپلنت های دندانی راحتی بهتری نسبت به پروتزهای متحرک مانند پروتزهای دندانی فراهم می کنند. همچنین می توان شاهد بهبود چشمگیر در تلفظ ، گفتار و جویدن بود. علاوه بر این ، جالب است بدانید که دندانهای جایگزین که پروتز تشکیل می دهند نمی توانند تحت تأثیر پوسیدگی دندان قرار گیرند.

چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟

ایمپلنت دندان و پروتزها به همان روش دندانهای طبیعی کار می کنند. بنابراین ، انجام مسواک زدن منظم ، یعنی 2 تا 3 بار در روز ، مهم است. استفاده از نخ دندان و در صورت لزوم از برس های بین دندانی نیز به منظور کاهش خطرات ناشی از واکنش های التهابی ناشی از عملکرد ترکیبی مانده مواد غذایی و باکتری های موجود در دهان بسیار توصیه می شود.

طول عمر کاشت دندان چقدر است؟

ایمپلنت دندان یک راه حل پایدار برای دندان های از دست رفته است. طول عمر آنها به طور متوسط ​​ده سال تخمین زده می شود. با این حال ، اگر آنها به خوبی حفظ شوند ، و شما اقدامات بهداشت دهان و دندان خوبی را رعایت کنید ، ایمپلنت ها می توانند تا یک عمر ادامه داشته باشند! آنها یک سرمایه گذاری عالی در این زمینه هستند.

برای افزایش طول عمر ایمپلنت دندان لازم است روزی یکبار قبل از مسواک زدن نخ دندان بکشید - به طوری که فلوراید خمیر دندان به مدت طولانی تری در دهان بماند.اولین قدم برای ماندن ایمپلنت های دندان برای یک عمر ، پیروی دقیق از دستورالعمل های مراقبت از ایمپلنت دندان است که متخصص ایمپلنت ارئه داده است. دریافت ایمپلنت یک فرایند 4 تا 6 ماهه است و در طی این فرایند متخصص ایمپلنت دندان شما احتمالا چندین بار شما را معاینه خواهد کرد.

https://www.guidedessoins.com/implants-dentaires-reponses-a-vos-questions/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 60
تاریخ : شنبه 23 آذر 1398 زمان : 12:37 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 71
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 91
بازدید سال : 14,663
بازدید کلی : 39,845

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir