به سایت کلبه ی زیبایی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

احتمالاً بزرگترین مزیتی که کامپوزیت دندان نسبت به لمینت دندان دارند ، برگشت پذیری است. لمینت برای تغییر روکش به بازسازی دندانهای طبیعی شما نیاز دارد. وقتی صحبت از کامپوزیت ها می شود ، حداقل کار آماده سازی روی دندانهای طبیعی شما لازم است ، به این معنی که آنها به طور دائم به حدی تغییر نمی یابند که مواد کامپوزیتی در صورت لزوم حذف نشده و جایگزین شوند. عمر و دوام کامپوزیت دندان بین 8 تا 10 سال می باشد که بسیار متکی به روشهای مراقبت از کامپوزیت دندان است.

 


مزایا لمینت سرامیکی

اگرچه روکش های کامپوزیت دارای چندین مزیت است ، یک منطقه وجود دارد که نمی توانند با لمینت رقابت کنند: دوام. پرسلن ماده ای بسیار قوی تر از رزین کامپوزیت است (حتی با پیشرفت در مواد رزین در طول سالها). ونیرهای چوبی با کیفیت مناسب در مقایسه با مدت متوسط ​​زندگی پنج تا هفت ساله کامپوزیت ها می توانند 10 تا 15 سال دوام آورند. اگر به فکر قرار دادن روکش هستید ، مهم است که این تجارت را در نظر بگیرید. یعنی ، در حالی که ممکن است کامپوزیت ها نیمی از پرسلن هزینه داشته باشند ، اما آنها حتی نیمی از طول عمر آنها باقی می ماند. بنابراین ارزش بهتر کدام است؟ پیش از شروع نسبت به عوارض کامپوزیت دندان اطلاعات کسب کنید.

بیشتر دندانپزشکان قبول دارند که لمینت دندان طبیعی ترین و زیبایی شناسی دندان را ارائه می دهد. لمینت از کیفیت شفافی برخوردار است که کاملاً شبیه مینای دندان است. همچنین به دلیل استحکام ماده و لعاب که بعد از درمان اعمال می شود در برابر لکه گیری و تراشیدن بسیار مقاوم است. از طرف دیگر ، ونیرهای کامپوزیتی متخلخل تر و در نتیجه حساس به رنگ آمیزی هستند ، به این معنی که ممکن است شما نیاز به تنظیم رژیم غذایی خود داشته باشید تا از خوردن برخی از غذاهای حاوی لکه استفاده نکنید. کامپوزیت همچنین برای دستیابی به زیبایی بینی مانند دندان ، باید صیقل داده شود. و حتی پس از آن کاملاً قابل مقایسه نیست.

 

منبع مقاله

https://www.yourdentistryguide.com/veneer-materials/

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 201
تاریخ : شنبه 30 شهریور 1398 زمان : 10:19 | نویسنده : مونا حسینی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 99
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 31
باردید دیروز : 20
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 5
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 51
بازدید سال : 14,623
بازدید کلی : 39,805

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir